moscowlife.blogg.se

CSKA

Publicerad 2016-09-12 08:19:14 i Allmänt,

 
Mina tre älsklingar tillsammans, kan inte bli bättre <3
 
I lördags var det en stor dag för familjen Wernbloom, det var dags för invigning av CSKAS nya arena och spelarna fick gå ut på planen med sina barn. Det var många förväntansfulla små hjärtan innan avspark.
Jag fick inga direkt bra bilder, delvis för att jag fick stå bakom dem för att ta emot barnen när det strax efter nationalsången var dags för avspark men även för att min kamera inte är här så jag har bara telefonen att fota med. Den senare anledningen måste jag göra någonting åt känner jag!
 
Hur som hels, hur löjligt det än må låta så var jag tårögd när de tre gick ut på planen tillsammans.
Den stämningen som var, fick rysningar över hela kroppen.
Detta är ännu ett minne vi kommer att ta med oss livet ut, tack CSKA för det!!
 
 
Short version in English!
 
Saturday was a big day for the whole family. CSKA had a opening ceremony at the new stadium and the players got the chance to enter the field with their kids. For us this was a big moment and a memory for life, thank you CSKA for all the nice memories you are giving us <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina

2012 lämnade jag/vi Holland för att flytta till den stora staden i öst, anledningen?? Min man är fotbollsproffs och nytt kontrakt var påskrivet. Vi har sedan dess byggt upp en fungerande vardag och trivs fint, men vägen dit har varit lång! Här får ni en inblick i hur livet ser ut för oss i Rysslands huvudstad Moskva.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela